Przejdź do zawartości

Pracuj z nami

W tej chwili mamy trzy oferty pracy.

Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami.

e-mailhr@lyofood.com
phone (+48) 41 311 88 04

Specjalista ds. Backoffice / Wsparcia sprzedaży


LYOFOOD sp. z o.o.
Zagnańska 97A, Kielce, świętokrzyskie

• umowa o pracę
• pełny etat
• praca stacjonarna: pon-pt



Twoja rola:

Będziesz sercem naszego zaplecza sprzedaży. To Ty sprawisz, że:
• zamówienia są poprawnie wprowadzone i obsłużone,

• klienci dostają na czas faktury i informacje,

• zespół handlowy i produkcja wiedzą dokładnie, co i kiedy ma być zrobione,

• w systemach nie ma chaosu, tylko klarowność i porządek.

Twoje zadania:

• Obsługa zamówień B2B i B2C (CRM, system sklepu, kontakt z klientami).

• Przygotowanie dokumentów sprzedażowych (faktury, umowy, zestawienia).

• Codzienny kontakt z produkcją i logistyką – pilnowanie terminów realizacji.

• Aktualizowanie danych w systemach (CRM, raporty sprzedażowe).

• Wsparcie działu sprzedaży – dbasz, żeby handlowcy mieli pełną wiedzę o statusie zamówień i kontraktów.

Kogo szukamy?

• Osoby, która lubi porządek, procesy i dopinanie spraw na ostatni guzik.
• Kogoś cierpliwego i dokładnego, kto czerpie satysfakcję z tego, że „system działa dzięki niemu”.
• Kogoś, kto nie boi się codziennej pracy w Excelu, CRM czy sklepie internetowym.
• Osoby komunikatywnej – bo będziesz w stałym kontakcie z handlowcami i produkcją.


To oferujemy:

• Stabilne i jasne zadania – wiesz dokładnie, co masz robić.
• Możliwość pracy w bliskim kontakcie z całym zespołem (sprzedaż, produkcja, marketing).
• Satysfakcję z tego, że to dzięki Tobie wszystko „klika” i działa na czas.
• Rozwój w obszarze obsługi procesów sprzedażowych i pracy z systemami.


Kontakt:

tel: 41 311 88 04 / 796 171 899
mail: hr@lyofood.com


O nas:

Jesteśmy jednym z czołowych producentów żywności outdoorowej na rynku europejskim. Nieprzerwanie od ponad 12 lat specjalizujemy się w tworzeniu liofilizowanych dań, deserów, przekąsek i napojów, które pomagają zdobywać najwyższe szczyty świata, przemierzać oceany, pustynie i cieszyć się obcowaniem z naturą na weekendowych wypadach. Zdobyliśmy wiele nagród za wyjątkowy smak i jakość produktów oraz podejście do biznesu. LYOFOOD stał się marką rozpoznawalną w całej Europie i punktem odniesienia dla innych firm w branży.

Nadal jednak myślimy o sobie jako o małej, rodzinnej firmie z Polski, która zajmuje się produkcją żywności, a cała reszta to efekt naszej wciąż rosnącej pasji do tego czym się zajmujemy. Taka też jest atmosfera pracy u nas. Mamy pokoje, hale produkcyjne, magazyn i DUŻE, prawdziwe maszyny, które produkują rzeczy... czasem na 3 zmiany. Więc jeśli masz ochotę na trochę egzotyki w towarzystwie młodego i bardzo urozmaiconego zespołu i chcesz przyczynić się do rozwoju firmy, której dania jedzone są w najbardziej niedostępnych miejscach i najbardziej ekstremalnych warunkach na ziemi, zapraszamy.

Czekamy na Twoje CV

Opiekun klientów zagranicznych (Export & Business Development)


LYOFOOD sp. z o.o.
Zagnańska 97A, Kielce, świętokrzyskie

• umowa o pracę
• pełny etat (pn-pt)
• praca stacjonarna/hybrydowa



Twoja rola:

Kontakt z klientem zagranicznym w połączeniu z koordynacją procesów sprzedażowych – od negocjacji po finalną wysyłkę. To dzięki Tobie kontrakty i zamówienia będą realizowane sprawnie, a klienci będą czuć, że mają w nas solidnego partnera.


Twoje zadania:

• obsługa i opieka nad partnerami zagranicznymi (B2B) – kontakt, oferty, zamówienia, prognozy

• przygotowywanie i negocjowanie warunków handlowych

• przyjmowanie zamówień i koordynacja ich realizacji z działem produkcji i logistyki

• pilnowanie terminowości wysyłek, faktur i dokumentacji

• pozyskiwanie nowych klientów i rozwój sprzedaży na obecnych oraz nowych rynkach

• współpraca z zespołem back-office przy dokumentacji i realizacji zamówień
• reprezentowanie LYOFOOD na targach, eventach, konferencjach i spotkaniach branżowych (kilka razy w roku)

• raportowanie wyników i wniosków z rynków zagranicznych

Kogo szukamy?

• Osoby komunikatywnej, która lubi kontakt z ludźmi, ale czuje satysfakcję, gdy proces jest dopięty i działa.

• Kogoś, kto potrafi łączyć relacje z porządkiem w dokumentach i terminami.
• Osoby dobrze zorganizowanej, samodzielnej, potrafiącej pracować w rytmie produkcji i logistyki.
• Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny (inne języki mile widziane).
• Doświadczenie w obsłudze klientów B2B lub eksporcie – duży plus.


Oferujemy:

• Pracę w firmie produkcyjnej, w której widać efekty – od pomysłu po gotowy produkt.
• Równowagę między biurem a światem – praca stacjonarna/hybrydowa + wyjazdy kilka razy w roku.
• Stały kontakt z ludźmi z różnych krajów i branż.
• Stabilne warunki zatrudnienia i realny wpływ na rozwój marki LYOFOOD.


Kontakt:

tel: 41 311 88 04 / 796 171 899
mail: hr@lyofood.com


O nas:

Jesteśmy jednym z czołowych producentów żywności outdoorowej na rynku europejskim. Nieprzerwanie od ponad 12 lat specjalizujemy się w tworzeniu liofilizowanych dań, deserów, przekąsek i napojów, które pomagają zdobywać najwyższe szczyty świata, przemierzać oceany, pustynie i cieszyć się obcowaniem z naturą na weekendowych wypadach. Zdobyliśmy wiele nagród za wyjątkowy smak i jakość produktów oraz podejście do biznesu. LYOFOOD stał się marką rozpoznawalną w całej Europie i punktem odniesienia dla innych firm w branży.

Nadal jednak myślimy o sobie jako o małej, rodzinnej firmie z Polski, która zajmuje się produkcją żywności, a cała reszta to efekt naszej wciąż rosnącej pasji do tego czym się zajmujemy. Taka też jest atmosfera pracy u nas. Mamy pokoje, hale produkcyjne, magazyn i DUŻE, prawdziwe maszyny, które produkują rzeczy... czasem na 3 zmiany. Więc jeśli masz ochotę na trochę egzotyki w towarzystwie młodego i bardzo urozmaiconego zespołu i chcesz przyczynić się do rozwoju firmy, której dania jedzone są w najbardziej niedostępnych miejscach i najbardziej ekstremalnych warunkach na ziemi, zapraszamy.

Czekamy na Twoje CV

Specjalista IT / Koordynator systemów i narzędzi e-commerce


LYOFOOD sp. z o.o.
Zagnańska 97A, Kielce, świętokrzyskie

• elastyczny model B2B / freelance / umowa zlecenie
• praca hybrydowa: min. 1 dzień w tygodniu pracy stacjonarnej + zdalne wsparcie



Twoja rola:

Zapewnienie sprawnego działania, synchronizacji i integracji wszystkich systemów oraz narzędzi cyfrowych wykorzystywanych w firmie. Osoba na tym stanowisku dba o porządek w strukturze oprogramowania, nadzoruje dostępy użytkowników, kontaktuje się z pomocą techniczną dostawców systemów oraz wspiera zespół w rozwiązywaniu bieżących problemów technicznych.


Twoje zadania:

• Zarządzanie oprogramowaniem i integracjami systemów wewnętrznych (Slack, Google Workspace, Comarch XL, BaseLinker, Klaviyo, itp.)

• Opieka nad platformą e-commerce (Shopify) i powiązanymi integracjami (płatności, dostawy, automatyzacje).

• Wsparcie wdrożeniowe nowego systemu B2B – współpraca z dostawcami, testowanie, konsultacje techniczne.

• Konsultacja i komunikacja z helpdeskami dostawców oprogramowania w razie awarii lub zmian.

• Administracja serwerów i dbanie o bezpieczeństwo danych i dostępów

• Wsparcie techniczne i sprzętowe (instalacje, konfiguracje, aktualizacje)
• Pomoc w drobnych problemach technicznych użytkowników.

• Współpraca z zespołem i raportowanie podejmowanych działań

Kogo szukamy?

• Osoby dobrze zorientowanej w systemach biznesowych i narzędziach e-commerce (Shopify, BaseLinker, Klaviyo, Google Workspace) oraz posiadającej podstawową wiedzę z zakresu administracji IT (VPN, hosting, domeny, konfiguracja sprzętu).

• Umiejętność logicznego rozwiązywania problemów i komunikacji z helpdeskami.
• Samodzielność, dobra organizacja pracy i odpowiedzialność.


Oferujemy:

• Pracę na stanowisku łączącym technologię, procesy i ludzi – dającym dużą samodzielność i możliwość realnego wpływu na to, jak działa firma od strony cyfrowej.
• Elastyczne godziny pracy z okazjonalną obecnością w siedzibie firmy w celu przeglądu infrastruktury i obsługi zgłoszeń.

Jeśli potrafisz sprawnie rozwiązywać problemy, lubisz wprowadzać porządek w systemach i automatyzować procesy oraz chcesz uczestniczyć w rozwoju przedsiębiorstwa poprzez wdrażanie usprawniających pracę rozwiązań, to stanowisko jest dla Ciebie!


Kontakt:

tel: 41 311 88 04 / 796 171 899
mail: hr@lyofood.com


O nas:

Jesteśmy jednym z czołowych producentów żywności outdoorowej na rynku europejskim. Nieprzerwanie od ponad 12 lat specjalizujemy się w tworzeniu liofilizowanych dań, deserów, przekąsek i napojów, które pomagają zdobywać najwyższe szczyty świata, przemierzać oceany, pustynie i cieszyć się obcowaniem z naturą na weekendowych wypadach. Zdobyliśmy wiele nagród za wyjątkowy smak i jakość produktów oraz podejście do biznesu. LYOFOOD stał się marką rozpoznawalną w całej Europie i punktem odniesienia dla innych firm w branży.

Nadal jednak myślimy o sobie jako o małej, rodzinnej firmie z Polski, która zajmuje się produkcją żywności, a cała reszta to efekt naszej wciąż rosnącej pasji do tego czym się zajmujemy. Taka też jest atmosfera pracy u nas. Mamy pokoje, hale produkcyjne, magazyn i DUŻE, prawdziwe maszyny, które produkują rzeczy... czasem na 3 zmiany. Więc jeśli masz ochotę na trochę egzotyki w towarzystwie młodego i bardzo urozmaiconego zespołu i chcesz przyczynić się do rozwoju firmy, której dania jedzone są w najbardziej niedostępnych miejscach i najbardziej ekstremalnych warunkach na ziemi, zapraszamy.

Czekamy na Twoje CV