Przejdź do zawartości
Dziękujemy za odwiedziny na naszej nowej stronie!Wciąż udoskonalamy niektóre elementy, by jej użytkowanie było jeszcze przyjemniejsze. Prosimy o wyrozumiałość.

Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego Lyofood.pl


§1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Lyofood.pl dostępnego pod adresem www.lyofood.pl.
1.2. Sklep internetowy prowadzony jest przez LYOFOOD Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach 25-558, ul. Zagnańska 97A, NIP 6572917872, REGON 361381583, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Kielcach pod numerem KRS 0000555620
1.3. Kontakt ze sklepem możliwy jest poprzez:
- Email: info@lyofood.com
- Telefon: 41 311 11 40

§2. Definicje

2.1. Sklep – sklep internetowy Lyofood.pl działający pod adresem www.lyofood.pl
2.2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonująca zakupu w Sklepie.
2.3. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w Sklepie w celach niezwiązanych bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
2.4. Towar – produkty oferowane do sprzedaży w Sklepie.
2.5. Regulamin – niniejszy regulamin.

§3. Produkty, Ceny

3.1. Produkty przedstawione na zdjęciach mogą różnić się od stanu faktycznego.
3.2. Ceny zawarte w opisach produktu zawierają podatek VAT.
3.3. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów oraz przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu.
3.4. Koszty wysyłki nie są wliczone w cenę sprzedaży.
3.5. Wszystkie teksty oraz zdjęcia znajdujące się na stronie Lyofood.pl chronione są prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych oraz do prezentacji na innych stronach internetowych bez zgody firmy.

§4. Zasady składania zamówień

4.1. Zamówienia w Sklepie można składać przez stronę internetową www.lyofood.pl 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
4.2. W celu złożenia zamówienia, Klient wybiera Towar, dodaje go do koszyka, a następnie przechodzi do formularza zamówienia.
4.3. Klient jest zobowiązany do podania prawidłowych i kompletnych danych osobowych.
4.4. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia poprzez wysłanie wiadomości email na adres podany przez Klienta.

§5. Płatności

5.1. Sklep oferuje następujące metody płatności:
• Przelewy24 - za pośrednictwem operatora systemu płatności PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
• Przelewem w formie przedpłaty pełnej wartości zamówienia na rachunek bankowy sklepu: BNP Paribas Bank Polska S.A., Nr konta: 43 1750 1110 0000 0000 3883 0775
• Płatność za pobraniem
• Kartą podarunkową LYOFOOD zakupioną w sklepie internetowym lyofood.pl lub uzyskaną od osoby trzeciej.
5.2. Klient jest zobowiązany do dokonania płatności za zamówienie w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

§6. Realizacja zamówień i dostawa

6.1. Zamówienia realizowane są w dni robocze.
6.2. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
6.3. Koszt dostawy zależy od wybranej formy przesyłki i zostaje podany w trakcie składania zamówienia.
6.4. Dostawa towarów odbywa się na terytorium Polski.

§7. Odstąpienie od umowy

7.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
7.2. Towar powinien być zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach prawidłowego zapoznania się z towarem.
7.3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia Klient musi na własny koszt odesłać zwracane produkty na adres: ul. Zagnańska 97A, 25-558 Kielce wraz z wypełnionym formularzem zwrotu pobranym ze strony Zwroty i Reklamacje.
7.4. Jeśli Klient nie ma możliwości wydrukowania formularza zwrotu, powinien dołączyć do paczki ze zwracanymi produktami ręcznie napisane oświadczenie zawierające następujące informacje: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, nr zamówienia lub nr faktury, nr konta do przelewu, listę zwracanych produktów.
7.5. Przelew środków za zwrócone produkty odbywa się tą samą drogą, którą nastąpiła płatność, chyba że Klient wskaże inną metodę.
7.6. Jeżeli do zakupionego towaru dodany był inny produkt w promocyjnej cenie lub jako produkt gratis, należy go odesłać wraz ze zwracanym towarem.

§8. Reklamacje

8.1. Sklep jest zobowiązany dostarczyć towar bez wad.
8.2. W przypadku stwierdzenia wad towaru, Klient ma prawo do złożenia reklamacji towaru żywnościowego, który jest niezgodny z umową, w terminie trzech dni, licząc od momentu otwarcia opakowania. Klient powinien złożyć zawiadomienie przed upływem daty minimalnej trwałości albo terminu przydatności do spożycia w wybranej formie:
a. składając zawiadomienie za pośrednictwem formularza on-line znajdującego się na stronie Zwroty i Reklamacje
b. wysyłając lub dostarczając osobiście zawiadomienie na adres siedziby firmy: ul. Zagnańska 97A, 25-558 Kielce
c. wysyłając zawiadomienie na adres e-mail: ak.quality@lyofood.com
d. ustnie do protokołu w siedzibie lub telefonicznie: 41 311 11 40
W przypadku zgłoszeń, o których mowa w pkt b) i c), Klient może skorzystać ze wzoru reklamacji, ale nie jest to obowiązkowe.
8.3. Klient na prawach konsumenta może złożyć jakiekolwiek inne jednoznaczne zawiadomienie zawierające:
• imię, nazwisko i adres zgłaszającego reklamację,
• określenie reklamowanego towaru (nazwa, wielkość porcji, numer partii),
• opis/fotografię niezgodności towaru i termin w jakim wada została dostrzeżona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację,
• żądanie reklamującego,
• datę wniesienia reklamacji,
• w przypadku przesłania zgłoszenia e-mailem zgodę na przetwarzanie danych
8.4. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

§9. Ochrona danych osobowych

9.1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Lyofood sp. z o.o.
9.2. Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu realizacji zamówień oraz, za zgodą Klientów, w celach marketingowych.
9.3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
9.4. Szczegółowe zasady ochrony danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności.

§10. Postanowienia końcowe

10.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
10.2. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Zmiany będą publikowane na stronie internetowej Sklepu.
10.3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.10.2024.



Poprzedni regulamin dostępne jest poniżej:

Poprzedni regulamin