Zwroty i reklamacje
Zwrot towaru
Możesz zwrócić zakupiony na lyofood.pl towar bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym stanie. Zwrot odbywa się na koszt klienta.
Wraz z towarem należy odesłać wypełniony formularz zwrotu.
Jeśli nie masz możliwości wydruku formularza, złóż pisemne oświadczenie.
Wpisz: imię i nazwisko; adres oraz adres e-mail; nr zamówienia lub nr faktury, a także listę produktów, które zwracasz.
Zwrot pieniędzy odbywa się tą samą drogą, którą nastąpiła płatność. Jeśli chcesz, aby kwota zwrotu została przelana na inne konto, w formularzu zwrotu wpisz dane do przelewu.
Adres do zwrotu:
LYOFOOD
ul. Zagnańska 97A
25-558 Kielce
Reklamacje
Reklamację możesz złożyć do 3 dni od otwarcia opakowania.
Jeśli uważasz, że otrzymany produkt jest wadliwy, uszkodzony lub niezgody z zamówieniem, wypełnij formularz reklamacyjny on-line (poniżej).
Możesz też zawiadomić nas
mailowo: ak.quality@lyofood.com lub telefonicznie: (+48) 41 311 11 40.
Zawiadomienie reklamacyjne musi zawierać:
• imię, nazwisko i adres zgłaszającego reklamację,
• dane reklamowanego towaru (nazwa, wielkość porcji, numer partii, data przydatności do spożycia),
• fotografię (jeśli to możliwe) oraz opis niezgodności towaru i termin w jakim wada została dostrzeżona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację,
• żądanie reklamującego,
• datę wniesienia reklamacji,
• zgodę na przetwarzanie danych (w przypadku przesyłania zgłoszenia e-mailem)
Po uzgodnieniu szczegółów zlecimy odbiór przesyłki w dogodnym dla Ciebie terminie.Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki.