Przejdź do zawartości
Dziękujemy za odwiedziny na naszej nowej stronie!Wciąż udoskonalamy niektóre elementy, by jej użytkowanie było jeszcze przyjemniejsze. Prosimy o wyrozumiałość.

Poznajmy się

Liofilizowane posiłki premium to nasza specjalność. Łączymy ponad 30-letnie doświadczenie technologiczne z wykwintnymi daniami przyrządzanymi w małych partiach z wysokiej jakości naturalnych składników.

Produkty LYOFOOD od lat uznawane są za najsmaczniejsze outdoorowe posiłki na rynku, co potwierdzają zdobyte przez markę liczne międzynarodowe wyróżnienia, w tym Gold OutDoor Industry Award. W 2016 roku współzałożycielka LYOFOOD Laura Godek znalazła się w prestiżowym rankingu Forbesa 30 under 30 Europe. Rozwijamy się, ale zwycięski zespół pozostaje niezmieniony, podobnie jak nasze wartości.

patrz CSS

Kiedyś

więcej

patrz CSS

Dzisiaj

więcej

patrz CSS

Etyka

więcej

patrz CSS

Let's cook something up together

WIĘCEJ

Nasze USP i inne ważne atuty

Wyłącznie naturalne produkty z „czystą etykietą”


Wszystkie nasze produkty są nie tylko w 100% naturalne, ale mają również „czystą etykietę”. Oznacza to, że nie stosujemy żadnych konserwantów, sztucznych dodatków ani nawet naturalnych kolorantów. Używamy wyłącznie składników, które można znaleźć w domowej kuchni.

Smak


Oczywiście ocena smaku jest zawsze subiektywna, ale od początku istnienia marki to właśnie smak pozostaje naszym najważniejszych wyróżnikiem i dzięki niemu zdobyliśmy uznanie międzynarodowego jury Outdoor Industry Award, branżowych mediów oraz licznego grona klientów w 30 krajach.

Tradycyjnie gotowane


Większość producentów nie gotuje dań, tylko miesza wcześniej przygotowane składniki. W LYO każde danie gotujemy tradycyjnymi metodami, ponieważ sami dobrze czujemy różnicę.

Wyjątkowi ambasadorzy


Nie ma drugiej marki w sektorze żywności outdoorowej z tak mocnym i rozpoznawalnym zespołem ambasadorów. Daje nam to wyjątkową widoczność w środowisku pasjonatów outdooru i sportów górskich.

Świeże i innowacyjne podejście


Po ponad dekadzie na rynku nadal wyróżniamy się świeżym i innowacyjnym podejściem do produkcji, rozwoju nowych produktów i komunikacji.

Rodzinna firma


Jesteśmy rodzinną firmą, a w naszym portfolio mamy ponad 30-letnią historię budowania od zera jednej z czołowych marek żywności outdoorowej w Europie.

Urozmaicone menu


W EXPEDITION MENU mamy już 37 posiłków, z kolei w całej naszej ofercie znajduje się ponad 50 różnych produktów spożywczych, co czyni ją jedną z trzech najbogatszych na rynku europejskim.

Lokalnie i organicznie


Od początku koncentrujemy się na 3 aspektach produkcji żywności:
• wspieraniu ekologicznego i lokalnego rolnictwa
• faworyzowaniu produktów o niskim śladzie węglowym
• ograniczaniu, odzyskiwaniu i powtórnemu wykorzystywaniu zasobów

Prawdziwa marka


W tej kwestii jesteśmy tradycjonalistami i sami produkujemy na miejscu wszystko, co sprzedajemy. Nie naklejamy naszego logo na produkty wytworzone gdzieś indziej przez kogoś innego.

Wyłącznie liofilizowane


Używamy wyłącznie technologii liofilizacji, ponieważ pozwala ona na zachowanie 97% oryginalnych wartości odżywczych świeżego produktu. Nie dodajemy składników przetworzonych innymi, tańszymi metodami.

Ponad 30 lat doświadczenia


Nie tylko liofilizujemy, ale projektujemy i budujemy wszystkie nasze liofilizatory. Daje nam to istotną przewagę pod względem szybkości i elastyczności skalowania produkcji.

100% odnawialnej energii


100% energii dostarczanej do naszego nowego zakładu produkcyjnego pochodzi z odnawialnych źródeł.