DE EN FR ES PL

Ogólne warunki handlowe i informacje dla konsumentów

Regulamin sklepu obowiązuje zarówno sklep jak i jego klientów w wersji aktualnej w momencie zawarcia umowy kupna.

Sklep internetowy pod adresem www.lyofood.com/pl., prowadzony jest przez firmę ENKO Laura Godek wpisaną do Ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 29051/09/U, o numerze NIP: 657-281-62-20 oraz numerze REGON: 260312985, z siedzibą przy ul.Mazurska 94, 25-345 Kielce.

§ 1 Założenia ogólne

(1) Regulamin określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży towarów przez sklep internetowy Lyofood.com/pl
(2) Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu Sklepy oraz Ogólnych Warunków Sprzedaży i Zakupu.
(3) Chwilą wykonania zawartej umowy sprzedaży, przez sklep internetowy, jest dzień odbioru przesyłki przez klienta.
(4) Lyofood.com/pl prowadzi sprzedaż wyłącznie za pośrednictwem sieci Internet.
(5) Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

§ 2 Produkty, Ceny

(1) Produkty przedstawione na zdjęciach mogą się nieznacznie różnić od stanu faktycznego
(2) Ceny zawarte w opisach produktu zawierają podatek VAT.
(3) Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów, przeprowadzania i odwoływani akcji promocyjnych na stronach sklepu.
(4) Koszty transportu oraz koszty płatności nie są wliczone w cenę sprzedaży. Szczegóły dotyczące tych kosztów znajdują się na stronie "Płatność i Wysyłka". Te koszty są podane także przed złożeniem zamówienia w trakcie procedury składania zamówienia  (Checkout).
(5) Wszystkie teksty oraz zdjęcia znajdujące się na stronie www.lyofood.com chronione są prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych oraz do prezentacji na innych stronach internetowych bez naszej zgody.

§ 3 Zamówienie i  Rejestracja

(1) Zamówienia składane są drogą telefoniczną, faksem, przez e-mail bądź za pośrednictwem internetowego systemu zamawiania.
(2) Zamówienia drogą elektroniczną możliwe jest 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę, natomiast zamówienia drogą telefoniczną lub faksem tylko w dni powszednie, w godzinach pracy biura (09:00 - 16:00).
(3) Klient może złożyć zamówienie bez konieczności rejestracji. Rejestracja daje jednak dodatkowe przywileje, jest ona bezpłatna i odbywa się poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego.
(4) a. Rejestracji mogą dokonać osoby fizyczne i podmioty gospodarcze.
(5) b. Podczas rejestracji należy podać prawdziwe dane, w przeciwnym wypadku zamówienie może nie zostać zrealizowane.
(6) Zamówienia realizowane są w dni robocze w godzinach 9:00 - 16:00.
(7) Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje automatyczna wiadomość na skrzynkę email z potwierdzeniem złożenia zamówienia, potwierdzenie to nie jest równoznaczne z zawarciem umowy.
(8) Potwierdzeniem zawarcia umowy jest e-mail zawierający informacje na tematprzetwarzania zamówienia lub potwierdzenie dostawy lub dostarczenie towaru. Klient powinien otrzymać potwierdzenie zawarcia umowy w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia, jeśli nie ma potwierdzenia, powiadomienia o wysyłce lub dostarczonego towaru nie jest już zobowiązany do złożonego zamówienia.

§ 4 Warunki realizacji zamówienia

(1) Zamówienie zostanie zrealizowane po potwierdzeniu zamówienia pod warunkiem, że produkt jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności produktów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
(2) sklep Lyofood.com/pl zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia błędów na stronach sklepu, polegających na błędnych informacjach  o cenach lub stanie towaru, jak i również w sytuacjach wzbudzających wątpliwość autentyczności danych podanych przez klienta w trakcie procesu rejestracji i zamawiania.
(3) Klient składając zamówienie wyraża zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie jego danych osobowych przez firmę DHL w celu doręczenia przesyłki.
(4) Klient zobowiązany jest do sprawdzenia towaru natychmiast po dostarczeniu przesyłki.

§ 5 Zwrot zamówionego towaru

(1) Konsument ma prawo zwrócić zakupiony towar, nie podając przyczyny, w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
(2)Towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym stanie oraz nie nosi śladów użytkowania.
(3) Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu oraz pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz numer konta, na które mają zostać przelane zwrócone pieniądze.
(4) Przelew na konto to jedyna możliwa forma zwrotu pieniędzy.
(5) Jeżeli do zakupionego towaru dodany był inny produkt w promocyjnej cenie lub jako produkt gratis należy go odesłać wraz ze zwracanym towarem.
(6) Zwrot odbywa się na koszt konsumenta, a kwota podlegająca zwrotowi to należność za towar. Zwrotowi nie podlega koszt przesyłki oraz koszt płatności.