(edited)
DE EN FR ES PL
Zamówienia realizujemy i wysyłamy w ciagu 24 godzin. Darmowa wysyłka na terenie Polski od 200zł

Wysyłka

Koszt wysyłki
Koszt wysyłki zawiera 23% VAT
POLSKA
 

    DPD Darmowa wysyłka od  200 PLN  

DPD standard 17,00 PLN 
DPD standard za pobraniem 23,00 PLN 
(przesyłka płatna niezależnie od kwoty zamówienia)

GLS standard 17,00 PLN
GLS 12:00 service 30,00 PLN

Paczkomaty Inpost 14,00 PLN

Czas dostawy

Twoje zamówienie zostanie zrealizowane natychmiast. Jeśli zamówione produkty są dostępne w magazynie, zostaną wysłane do Ciebie w ciągu 24 godzin. W przypadku przedpłaty, zamówienie zostanie wysłane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. Czas dostawy GLS standard oraz DPD standard to jeden do dwóch dni roboczych, GLS 12:00 service to dostawa do godziny 12:00 kolejnego dnia roboczego. 

 

Po przygotowaniu twojego zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem oraz numerem przesyłki.
Monitoruj swoją przesyłkę wprowadzając jej numer:
Śledzenie paczek GLS
Śledzenie paczek DPD
Śledzenie paczek Inpost
 
Wysyłka do innych krajów na zapytanie
kontakt@lyofood.com

Jeśli chcesz by twoja paczka została dostarczona do innego kraju, napisz do nas a wyślemy ci szczegółową wycenę.

 

Płatność

Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat, bez względu na wybrany sposób płatności.

     

        

 

Płatność przelewem

Jeśli wybierzesz płatność przelewem, musisz przekazać pełną wartość zamówienia na numer konta BNP Paribas Bank Polska S.A. 43 1750 1110 0000 0000 3883 0775 Odbiór, podając numer zamówienia. Po dokonaniu zamówienia otrzymasz e-mail z instrukcją dotyczącą zapłaty. Zamówione produkty zostaną zarezerwowane (5 dni) i wysłane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

Dane do przelewu:

LYOFOOD Sp. z o.o.
ul. Zagnańska 97A, 25-558 Kielce
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Nr konta: 43 1750 1110 0000 0000 3883 0775

 

Płatność za pobraniem C.O.D.

Jeśli wybrałeś płatność za pobraniem, twoje zamówienie zostanie wysłane bezzwłocznie a płatności dokonasz podczas odbioru przesyłki od kuriera.

 

Zwrot towaru przez konsumenta

Konsument ma prawo zwrócić zakupiony towar, nie podając przyczyny, w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki.

Towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym stanie oraz nie nosi śladów użytkowania.

Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu oraz pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz numer konta, na które mają zostać zwrócone pieniądze.

Jeżeli do zakupionego towaru dodany był inny produkt w promocyjnej cenie lub jako produkt gratis należy go odesłać wraz ze zwracanym towarem.

Zwrot odbywa się na koszt konsumenta, a kwota podlegająca zwrotowi to należność za towar. Zwrotowi nie podlega koszt przesyłki oraz koszt płatności.

 

Adres do zwrotu:

Magazyn LYOFOOD
ul. Zagnańska 97A, 25-558 Kielce