(edited)
DE EN FR ES PL
Zamówienia realizujemy i wysyłamy w ciagu 24 godzin. Darmowa wysyłka na terenie Polski od 200zł

Trochę wiecej na temat ludzi stojącymi za LYO FOOD.

marzec 11, 2016

Trochę wiecej na temat ludzi stojącymi za LYO FOOD.

LYOFOOD to firma składająca się z trzech pełnych pasji ludzi, którzy są zakochani w naturze, prowadzeniu zdrowego stylu życia i mających ogromną chęć do życia.
Nie można przedstawić LYOFOOD'u bez opowiedzenia o LYOVIT. Historia firmy LYOFOOD jest silnie związana z partnerską współpracą z LYOVIT- jednego z największych producentów liofilizowanych ziół, owoców i warzyw z ponad 20letnim doświadczeniem na rynku.

Wszystko zaczęło się w latach 90., kiedy inżynier z Polski wpadł na pomysł liofilizacji szczypiorku rosnącego na polu za jego domem. Jeśli udaje się z osoczem krwi to powinno też się udać z warzywami, prawda?


To nie był najlepszy czas na startup'y w Polsce, ale udało mu się przezwyciężyć wszystkie trudności i stać się jednym z największych producentów liofilizowanych ziół, owoców i warzyw w Europie. Kiedy jego dwie córki podrosły, mimo iż obydwie studiowały całkowicie odmienne kręgi, zdecydowały się być częścią tego biznesu, ale jednocześnie chciały stworzyć coś swojego. Niegdyś wiele sportowców zaczęło pytać o liofilizowane posiłki na swoje wyprawy. Gotowe dania nie były specjalnością LYOVIT'u, produkowali je tylko na życzenie klienta w zamian za zdjęcia i pocztówki, które otrzymywali z całego świata.

Dobre słowo zaczęło się rozprzestrzeniać i coraz o więcej ludzi okazywało zainteresowanie liofilizowanym jedzeniem. I to był bodziec do stworzenia swojej własnej marki, która ugasi potrzeby wspinaczy, żeglarzy, turystów, sportowców różnych sportów ekstremalnych, ale także ludzi, którzy kochają naturę i spędzanie czasu na świeżym powietrzu z przyjaciółmi i rodziną.

Dwie siostry- Laura i Wioletta były pełne pomysłów i energii, ale brakowało czegoś, a bardziej kogoś, kto by te wszystkie pomysły urzeczywistnił w poprawny sposób. To musiał być ktoś równie porywczy, zmotywowany, umiłowany w spędzaniu czasu na świeżym powietrzu, kreatywny i gotowy na wspólną zabawę oraz szczyptę szaleństwa.

Pierwsza rzecz o Przemku to jego piękne zdjęcia, które zrobił podczas swoich wycieczek na lodowcu. Druga rzecz to jego głos podczas pierwszej rozmowy na Skype. Nieco leniwy, lecz pełny energii i jednocześnie pasji. Bardzo unikatowe połączenie. Nie było sensu, by przedłużać czekanie. Decyzja zapadła i Przemek dołączył do załogi LYO.

Brakujący puzzel znalazł swoje miejsce i LYO zaczęło się rozwijać w 2010 roku. LYOFOOD jest oficjalnie odseparowany od swojej firmy matki LYOVIT i ponownie rozpoczął swoją działalność dzięki Wiolecie, Laurze oraz Przemkowi.



Przez ostatnie 6 lat marka konsekwentnie się rozbudowała wraz z naprawdę znaczącymi sukcesami, jak dwukrotne wygranie Outdoor Industry Award za najlepszy outdoorowy posiłek na rynku. Do drużyny LYO dołączyli nowi ludzie, zgodnie z tą samą zasadą: po pierwsze dobrze spędzamy razem czas, a potem pracujemy. LYOFOOD rośnie i spełnia swoje cele, ale w całkiem odmienny sposób niż typowy biznes.

Zasada:
“mówiły jaskółki, że niedobre są rodzinno-przyjacielskie spółki”
raczej nas nie dotyczy.
 




Zostaw komentarz